20 Mayıs 2017 Cumartesi

Yorgunluk

tired woman pinterest ile ilgili görsel sonucu


Yine yoğun bir okul gününün ardından ertesine güne yetiştirmem gereken ödevler için masamın başındayım. Sandalyeme sırtımı dayayıp kendimi masaya doğru iyice çektim zaten yurt odamızda sandalye ile arkama genişce yayılabileceğim geniş bir alan yok. Odamız koridordan hallice. Oda arkadaşlarım erkenden yattılar oda oldukça sessiz. Onların yerinde olmak isterdim. Uyumamak için kendimi zor tutuyorum, ben gevşedikçe göz kapaklarım kapanıyor, omuzlarım beni masaya doğru çekiyor. Zaman ilerdikçe gece daha sessizleşiyor nefes alışverişimi rahat duymaya, hissetmeye başlıyorum. Burnumdan derin bir nefes alıyor ve karın boşluğuma dolduruyorum ve karın boşluğundaki hava mideme baskı yapıyor nefesimi boşaltmam ile karın boşluğum birden dümdüz oluyor. Nefes alışverişimle kalbimin ritminin uyumunu odaklanıyorum. Gözlerimi kapatıp kalbimi dinlemeye  başlıyorum, bedenim kadar yorgun değil ama ritmi yavaşladıkça nefesimde durgunlaşıyor. Dikkatim bir anda karşı parka köpeklerin gelmesiyle dağılıyor, havlamalarıyla sıçrıyorum. Gözlerimi aniden açıp reflekse başımı sesin geldiği yöne doğru çeviriyorum, kalbim hızlı hızlı atmaya başlıyor, nefesim soluk soluğa kalıyor. Bir ürperti, korku hissediyorum başımı sağa sola hızlı çevirip odaya göz gezdiriyorum yatma vaktimin geldiğinin farkına varıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder